Advertisement

חילי טרופר תרם כליה : שנה אחרי תרומת כליה של ח"כ טרופר - חבר הכנסת חילי טרופר נחשף לסיפורי התורמים של 'מתנת חיים' והחליט לתרום כליה.

חילי טרופר תרם כליה : שנה אחרי תרומת כליה של ח"כ טרופר - חבר הכנסת חילי טרופר נחשף לסיפורי התורמים של 'מתנת חיים' והחליט לתרום כליה.. חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה, והתרומה הגיעה לאדם שטרופר איננו מכיר כלל. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה. הניתוח היה שלשום בבוקר וכרגע אני מתאושש, סיפר. חברים וחברות, מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם. חבר הכנסת חילי טרופר עבר הליך של תרומת כליה לאדם שאיננו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

בתום ההליך כתב טרופר לחבריו בכנסת: ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות מתנת חיים השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. בעבר שימש כשר המדע והטכנולוגיה מטעם המפלגה, וכן כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם. התרומה הנדירה הייתה הזדמנות מיוחדת לבדוק מי הם מובילי הדעה בישראל ומחוצה לה שמשתמשים בכוחם ומעניקים מעצמם, מהונם ומכוחם כדי לתת דוגמה אישית של תרומה. מיהו פרקליט המדינה שהשפיע עליו בהחלטתו?

N12 - חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה לאדם זר
N12 - חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה לאדם זר from img.mako.co.il
חילי טרופר אדם ערכי משכמו ומעלה!!! | ח׳ בשבט ה׳תש״פ (3 בפברואר 2020). הסוד נודע אני מקבל המון פניות. חכ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר: ״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״. הצייצנים בטוויטר חגגו, ואנחנו כאן כדי להזכיר שהוא לא התורם הראשון במפלגה. מרגיש תחושה ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות 'מתנת חיים' השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות מתנת חיים השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר.

הניתוח היה שלשום בבוקר וכרגע אני מתאושש, סיפר.

חכ חילי טרופר (כחול לבן) הודיע אתמול כי תרם את כלייתו לאדם שאינו מכיר. חבר הכנסת חילי טרופר תרם השבוע את אחת מכליותיו לאדם שלא הכיר. „השבוע גילה עם ישראל כולו איזה אדם מיוחד ח״כ חילי טרופר, שהפגין דוגמה אישית יוצאת דופן, תרם כליה… חשבתי שאם יש הזדמנות להציל חיים של מישהו, אז למה לא. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה. חה״כ חילי טרופר אשר בחר לתרום כליה באופן אלטרואיסטי, לווה על ידי ארגון ״מתנת חיים״ הפועל מירושלים, בהובלתו של הרב ישעיהו הבר בתהליך הממושך והמורכב ועל ידי נטע מלכה מתאמת ההשתלות מהדסה. | ח׳ בשבט ה׳תש״פ (3 בפברואר 2020). חכ חילי טרופר תורם כליה. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל. טרופר עבר את הניתוח בהצלחה והוא מאושפז בבית החולים בהודעה ששיגר לחבריו הקרובים, הוא כתב: טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. מתנת חיים היא עמותה ללא מטרת רווח המעודדת עזרה לחולים הזקוקים להשתלת כליה, על ידי תרומת כליה מאדם חי. אחד ממקורביו של חבר הכנסת המוערך אמר בהתרגשות לישראל היום כי חילי הוא.

מניח שהיו לנו לא מעט טעויותאתם צופים. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא<<<. הכליה נקלטה אצל הנתרם ואני אפגוש אותו במהלך השבוע. חבר הכנסת חילי טרופר עבר הליך של תרומת כליה לאדם שאיננו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הניתוח עבר בשלום והכליה נִקְלְטָה בהצלחה בינתיים אצל המוּשְתָל.

בית חולים הדסה, P.O.B Ein Kerem, Jerusalem (2021)
בית חולים הדסה, P.O.B Ein Kerem, Jerusalem (2021) from scontent.fymy1-2.fna.fbcdn.net
העמותה הוקמה בשנת 2009 על ידי הרב אברהם ישעיהו הבר ומנוהלת על ידו. מיהו פרקליט המדינה שהשפיע עליו בהחלטתו? בדרך לספסלי האופוזיציה, מדבר מספר 12 בכחול לבן חילי טרופר, על האתגרים הצפויים למפלגה שתתייצב מול נתניהו ועל הקמפיין: מרגיש תחושה עמוקה של משמעותחבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול חבר הכנסת מכחול לבן הודיע כי הוא מאושפז בבית החולים, לאחר שעבר ניתוח במסגרתו תרם כליה: מקווה לשוב לעניינים באופן מלא<<<. טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. ממקימי העמותות במעגלי צדק, שכן טוב וקרן פסיפס. חכ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר:

אם נישאר לרגע בגזרת חברי הכנסת נוכל לראות כי תרומת כליה היא תרומה ייחודית ונדירה, אך.

חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אמש (ראשון) כליה לאדם זר, דרך עמותת מתנת חיים של הרב ישעיהו הבר. הניתוּחים הִתְקַיְימוּ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. אם נישאר לרגע בגזרת חברי הכנסת נוכל לראות כי תרומת כליה היא תרומה ייחודית ונדירה, אך. טרופר עבר ניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ומסר שהכליה נקלטה בהצלחה אצל המושתל, אדם שהוא לא מכיר. חבר הכנסת חילי טרופר עבר הליך של תרומת כליה לאדם שאיננו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. חילי טרופר, בן 34, נשוי לצופית ואבא ליובל, טל, דולב ועופרי שירת כלוחם ומפקד ביחידת דובדבן. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל. בעבר שימש כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם. ״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אתמול (ראשון) את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם. טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. לא להגיד בטעות יחצ כי זה לא האיש, ואני לא מהמחנה שלו. חבר הכנסת חילי טרופר נחשף לסיפורי התורמים של 'מתנת חיים' והחליט לתרום כליה.

חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה, והתרומה הגיעה לאדם שטרופר איננו מכיר כלל. חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים: מרגיש תחושה ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות 'מתנת חיים' השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים: בדרך לספסלי האופוזיציה, מדבר מספר 12 בכחול לבן חילי טרופר, על האתגרים הצפויים למפלגה שתתייצב מול נתניהו ועל הקמפיין:

‫חילי טרופר | Chili Tropper - Posts | Facebook‬
‫חילי טרופר | Chili Tropper - Posts | Facebook‬ from lookaside.fbsbx.com
טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. הוא תרם כליה לאדם שלא הכיר , וכך הציל אותו ממוות. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תָרַם ביום ראשון כִּלְיָה לאדם זָר. חכ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר. העמותה הוקמה בשנת 2009 על ידי הרב אברהם ישעיהו הבר ומנוהלת על ידו. סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים: ממקימי העמותות במעגלי צדק, שכן טוב וקרן פסיפס. טרופר עבר את הניתוח בהצלחה והוא מאושפז בבית החולים בהודעה ששיגר לחבריו הקרובים, הוא כתב:

ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות מתנת חיים השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר.

בעבר שימש כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא בהקדם האפשרי, עדכן את חברי המפלגה הבוקר. הניתוח היה שלשום בבוקר וכרגע אני מתאושש, סיפר. הניתוח עבר בשלום ובעליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל, יצוין כי גם טרופר עצמו לא מכיר את המושתל. מרגיש תחושה ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות 'מתנת חיים' השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. למרות היותו חובש כיפה, טרופר, שמוערך מאוד במפלגתו, ידוע כמי שלא כופה את אמונותיו ודעותיו ואף כאדם ערכי ביותר. וזה מעשה אלוהי, לא פחות. חברים יקרים, אני מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם, כך, במילים אלו, יידע חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן, את חבריו בכך שהוא תרם כליה לאדם שאינו מכיר. חכ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר. חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד: התרומה הנדירה הייתה הזדמנות מיוחדת לבדוק מי הם מובילי הדעה בישראל ומחוצה לה שמשתמשים בכוחם ומעניקים מעצמם, מהונם ומכוחם כדי לתת דוגמה אישית של תרומה. טרופר, הממוקם במקום 12 ברשימתו של המתמודד לראשות הממשלה בני גנץ, עדכן בנוסף כי בימים הקרובים יישאר בבית החולים ולאחר מכן בביתו לצורך התאוששות. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אתמול (ראשון) את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם.

לא להגיד בטעות יחצ כי זה לא האיש, ואני לא מהמחנה שלו חילי טרופר. חבר הכנסת חילי טרופר נחשף לסיפורי התורמים של 'מתנת חיים' והחליט לתרום כליה.

Posting Komentar

0 Komentar